
- za razmjenu elektroničkih dokumenata s poslovnim partnerima
- središnje mjesto za upravljanje podacima o proizvodima (matični podaci).
Prednost br. 1 – razmjena elektronskih dokumenata bez ikakvih posrednika i naknada
Tvrtke koje razmjenjuju elektroničke poslovne dokumente, najčešće koriste usluge posrednika koji naplaćuje konverziju ili običan prijenos svake poruke. S druge strane, tvrtke koje još uvijek šalju narudžbe, račune, otpremnice, primke i ostale dokumente u papirnatim omotnicama, plaćaju poštarinu.
Implementacijom SyncGUIDE™ programskog rješenja ti troškovi više ne postoje! SyncGUIDE™ će povezati lokalni ERP tvrtke sa svim poslovnim partnerima (druge tvrtke, informacijski posrednici, elektronički katalozi) te se razmjena obavlja direktno. Kod zaprimanja dokumenti se konvertiraju iz formata poslovnih partnera u formate određene tvrtke, a pri slanju obrnuto.
Preuzmi newsletterPreuzmi infografiku
Prednost br. 2 – Direktna razmjena uvijek ažurnih i točnih podataka o proizvodima među poslovnim partnerima
Podaci o proizvodima (tehničke karakteristike, dimenzije, sastav) često su u tvrtkama rascjepkani u više organizacijskih jedinica, spremljeni u nekoliko odvojenih informatičkih sustava, ponavljani, s više ili manje pogrešaka, na nekoliko mjesta, a često i međusobno nekonzistentni. Prava noćna mora nastaje kada poslovni partner zatraži matične podatke prije nego što naruči proizvod.
KOME JE NAMIJENJEN SYNCGUIDE?
- Maloprodaja
- Industrija hrane i pića
- Industrija odjeće
- Trgovine elektroničkih uređaja
- Ostale trgovine
- Zdravstvo
- HORECA
- Transport i logistika
Efikasno upravljanje matičnim podacima (Master Data Management) važan je dio unapređenja poslovnih procesa u tvrtkama, a jedinstveno i sveobuhvatno rješenje za tu svrhu je SyncGuide, certificirano tehničko rješenje i središnje mjesto za upravljanje podacima o proizvodima prispjelih od proizvođača, dobavljača, distributera, elektroničkih posrednika, kupaca i zaposlenika. Sustav integrira podatke iz raznih softvera u kompaniji (npr. ERP, CRM) te omogućuje korisnicima izravno unos i upravljanje podacima. Također, sustav integrira i vanjske informacije o standardima te je tako u mogućnosti pružiti globalne aktualne informacije o proizvodima i to za razne industrijske segmente. Komunikacija je moguća direktno s trgovačkim partnerima, putem posrednika ili primjerice putem GSDN sustava.
Prikupljene podatke zaposlenici mogu koristiti za izradu raznih marketinških materijala ili drugih aplikacija kao i za razmjenu informacija s trgovačkim partnerima. U newsletteru možete se informirati o SyncGuide, a u infografici naznačeno je kako sustav funkcionira.
Sigurnost i instalacija
SyncGuide se može instalirati lokalno ili u cloudu (za ovu opciju potrebno je samo registrirati se na http://cloud.syncguide.com/). Bez obzira za koju se opciju odlučili sigurnost podataka je na najvišoj razini. Podaci se nalaze samo unutar Vašeg lokalnog informatičkog sustava, a poruke koje putuju kriptirane su i digitalno potpisane